Nesa Wazir: Setelah kau pergi~

Sunday, August 5, 2012

Setelah kau pergi~

Yahh..tu dia tajuk, macam lirik lagu. sekarang katil dalam bilik ni dah kembali single. lepas adik nesa kawin hari tu, tinggal la nesa sorang2 dalam bilik ni..sepi dan sendiri aku benci, bak kata dian sastro. Kalau dulu nesa suke sabotaj bile adik nesa ada pakwe baru, kes xnak dia kawin cepat lah..tapi kali ni dah sampai jodoh dia. nak buat macam mana.


Baru2 ni, nesa sempat singgah kat rumah adik nesa ngan suami dia. She looks hapy. I'm hapy for her. tapi, nesa x dapat tipu, memang nesa ade sikit cemburu. ye lah, dari kecik nesa dgn dia..kami sangat rapat..sangat! sekarang dia dah jadi milik orang lain. nesa rasa kosong. rasa lain. Ntah la..mungkin awal2 memang macam ni. mungkin :/

Kalau dulu bila balik bercuti kat rumah, kami berdua berborak sampai pagi. apa saje lah yang diceritakan. kisah masa kecik, kisah kawan2, kisah di kedai mak, kisah ayah menyakat aien. Dah lebih sebulan, rasa rindu pulak dgn semua 2.

Nesa masih boleh jumpa dia selalu. Rumah dia pun bukan jauh sangat. Cuma kadang2...dalam hati masih ada rindu..


8 comments:

Wan_hazel said...

nanti esa lak kawen ye..Insya ALLAH trubat rindu tu nanti..ehehe..

semoga cepat dapat kwen ..ehehe.. ok tak doa tu??ehhee

antzgirl said...

biasa la tu nesa.. mula2 mesti terasa.. Pasni, ok lah. adik dah xde. nesa kongsi lah dengan pakwe. ok x? hehe. Nasib juga, adik tak duduk jauh sgt kan. :) nesa bile pulak nak kawen? heee ;p

eton said...

tu maksudnya nisa kena kawin.. hehehe.. x pe nisa sibukkan diri dgn buat kuih raya...

Chuu Muqhlis said...

hehe lama2 biasa la tu, nti pun nesa kawen jugak.:D

hafiz hafizol said...

adiknya dah kawin. akaknya bila lagi? hehe =p

Chuu Muqhlis said...

samat ari raye!

♥ Nana BamBam ♥ said...

mesti la terkilan kan..humm..

♥ Nana BamBam ♥ said...

nesa..link blog nana dah tukar
http://farhanazin87.blogspot.com/

nnati tukar balik kat bloglsit yee..huhu