Nesa Wazir: 1434 H

Wednesday, November 14, 2012

1434 H

Esok, 15 November 2012, tibalah tahun baru dalam kalendar Islam. Tema Maal Hijrah untuk tahun ni ialah 'Wasatiyyah Tonggak Kesatuan Ummah'. Daripada apa yg nesa baca, maksudnya adalah menggalakkan umat Islam supaya lebih bersikap sederhana, adil dan seimbang dalam apa jua yg kita buat.


Dah tentulah nesa juga harap tahun ini lebih baik daripada tahun lepas. Lagi2 dgn percubaan melangkah ke alam kerjaya ni..walaupun sedikit takut dgn cabaran2 yg akan datang, tapi nesa harap dapat terus hidup tanpa bantuan org lain. At least, nesa akan cuba buat selagi mampu. So, azam nesa untuk tahun ni ialah untuk berdikari!..korang pulak mcm mana? :)


6 comments:

WZ said...

rahsia! mana boleh bagi tau. KAH KAH!. zzz

Salam maal hijah! =)

Nesa Wazir said...

amboi WZ..main rahsia2 ya..haha. ok gudluck anyway ;)

♥ Nana BamBam ♥ said...

Azam tahun nie nana nak jadi sebaik baik muslimah..insya'Allahhhh :)


salam maal hijrah juga ye nesa :)

ღKekunangpelangiღ said...

Nesa ada facebook tak? Kalau ada, boleh bagi tak? thanks. :)

nesa wazir said...

nana : wah..bgus nana! insyaAllah boleh.. ;)

Epol : ada epol. add lah, nesa cha :)

Aril Impian said...

azam baru ok lah tu....